Wat is de meerwaarde van live-events in je marketingmix?
Tijdens The Event & Communication Days, de nieuwe vakbeurs georganiseerd door Febelux en B.E.S.A., worden verscheidene seminaries en sessies aangeboden. Eén van die sessies is een panelgesprek over 'de meerwaarde van live-events (beurzen & events) in de marketingmix van bedrijven', gemodereerd door Dimitri Van Moerkercke, specialist in de beurzensector. Het panelgesprek vindt plaats op woensdag 19 april van 14u tot 16u.
Marketeers van over de hele wereld zijn ervan overtuigd dat beurzen en evenementen een belangrijke strategische component vormen van de marketingmix. Tevens worden deze beurzen en evenementen als een effectiënt middel gezien om marketingdoelen te bereiken: brand awareness, sales, lead generation, ... De meerwaarde van live communication, in een tijd van toenemende digitalisering van interpersoonlijke contacten, wordt hiermee aangetoond.
Dimitri Van Moerkercke knoopt het gesprek aan met verschillende partijen uit de sector. Enkele grote actoren zullen hun visie en mening met ons delen. Zij vertellen ons waarom het voor hen belangrijk is om aanwezig te zijn op verschillende beurzen en evenementen en welk aandeel dit inneemt in hun marketingmix. Onder meer KortrijkXpo, ISUZU en VELUX zullen van de partij zijn.
Ben je benieuwd wat zij allemaal te vertellen hebben? Kom dan luisteren naar het debat dat plaatsvindt tijdens The Event and Communication Days op woensdag 19 april van 14u tot 16u. Het volledige seminarieprogramma van The Event & Communication Days vindt u op de website: www.ecdays.be/nl/.